Hoe het gaat - Reisverslag uit Nara, Japan van carlaenevert - WaarBenJij.nu Hoe het gaat - Reisverslag uit Nara, Japan van carlaenevert - WaarBenJij.nu

Hoe het gaat

Door: Carla

30 September 2017 | Japan, Nara

Lieve lezers/volgers, we (ik) kom er niet aan toe om actuele verslagen te maken. Vandaar de stilte op dit medium. Er is zoveel te doen en te zien hier, dus komen jullie er wat bekaaid van af.
Inmiddels is ons reisgezelschap gesplitst. Brett, Taeko en Lucca logeren in Hakuba en genieten van hun hikes. Evert en ik zijn in Kanawa (Ishikawa prefectuur) tot morgen, want dan vertrekken we naar Shingu (Wakayama prefectuur). Daar blijven we drie nachten en dan gaan we richting Kyoto, ook drie nachten. Als laatste weer naar Nara en dan weer samen met Brett, Taeko en Lucca. Tot zover onze route. Nu nog wat leuke foto's uitzoeken voor jullie. Fijn weekend en lieve groetjes vanuit een bijzonder land.

• 30 September 2017 - 21:07

Jennie:

Hallo lieve mensen. Fijn wat van jullie te horen en.. met foto's. Lucca voelt zich aardig thuis zo te zien. En jullie ook.
    Hier alles goed. Ben met de zussen in Schoorl. Wisselvallig weer. Vandaag naar Alkmaar met redelijk war regen. We vermaken ons evengoed.
    Dikke kus.

• 01 Oktober 2017 - 12:55

Yvonnr:

Hoi lieverds, leuk weer even iets van jullie te horen. Wat een heerlijke foto,s van de kleine budha Luca.
    Hier alles zijn gangetje, gaan onze spullen van het strand halen. Zeilseizoen is weer voorbij. Vorige week nog heerlijk op de Kaag gezeild met de Trintela.
    Liefs en dikke kud

• 01 Oktober 2017 - 12:57